Selasa, 1 Disember 2009

Sakit sakit dan bye2 kolej ku yg tercinta..yucks..~;p

Yup, sejak kebelakangan nih kesihatan aku agak kurang memuaskan. Yelah kan, musim ujan skang nih, mcm2 ler penyakit kuar. Masuk ari nih dekat 3minggu kot batuk aku xhilang2 lagi. Paling xbesh, lelah aku datang balik. Mintak2 xteruk sgt arr mcm dulu.

Owh, cerita 3minggu lepas. Aku eksiden moto, yup eksiden ea. Kondisi aku, xde apape sbb bawah pengaruh dadah (makan ubat selsema pkul 11malam kot), luka2 sket je. Kondisi moto, sangat sadis.huu~ Baru 2 nih dia sakit lg, adeh. Malang tul. Tp apape pun, sume dalam keadaan terkawal.

Dan minggu nih, 5hb, majlis konvokesyen aku. Yeay, dah dapat kertas diploma dah.ehehe. Tp mcm nak xnak je kot gi majlis tuh. Rasa mcm nak gi amek kertas tuh je pastu blah dari kolej tercinta aku tuh..yucks..~

1 ulasan:

cintaKusayangMu berkata...

wah..thniah..dh tamat alam persekolahan...ooppppsss...silap alam U...heheheh