Isnin, 7 Januari 2013

Ini minat saya: Suka yang ghahe2 (rare) aje :)

Apa yang dikatakan dengan ghahe tu ? (rare) Nanti saya ceritakan sekejap lagi. Post ini dibuat sempena nak berkongsi minat saya. Bagi yang mengenali saya, memang tau akan minat saya yang lebih kepada bidang automotive ni. Biasa lah orang lelaki kan, tipu laa kalau dalam diri tu tak ada sedikit minat kepada roda 4 ni kan.


Bila Perodua Alza menjadi Perodua Myvi SE. kihkihkih. Sebenarnya masa myvi SE mula-mula keluar di pasaran Malaysia saya tak sempat nak memilikinya sebab dah mempunyai sebuah Perodua Kenari. Bagi melepaskan hajat, saya pun meng"kacuk"kan laa rupa asal Alza kepada Myvi dan hasilnya seperti diatas. Biasa laa macam orang kawen campur Melayu dengan German, mesti dapat anak cun-cun dan hensem kan hee~ macam takde kena mengena.
So next post nanti saya akan ceritakan perjalanan saya di dalam kelab automotif yang saya sertai, insyAllah.


Tiada ulasan: