Isnin, 13 Oktober 2008

kisah hitam aku daa..~~

ari ni balik kelas je aku tataw nak watpe...
so aku belek2 laptop ni buang apape file yang xpatut...
tgh belek2 tu aku terjumpa satu gambar yang aku leh katakan peristiwa hitam arr dalam hidup aku pada tanggal 28 januari 2008...
sebelum ni aku pernah mengalami kemalangan xbrape nak jiwa sangat arr...

kaki aku ntah arr, mcm terseliuh or terpeletok...
sebabnye sebab men skipping..
smpai lebam gak arr...
dh sapu minyak angin sume xjalan..
makin sakit n bengkak ada arr...
last2 aku call awek aku ngan dak umah soh dtg umah bawak aku gi HKL...
time tu Allah je arr tau mcm mane sakitnye...
bengkak makin membesar sampaikan slipar buaya aku pon xmuat nak masuk...huhuh...
dari cheras ke HKL tu mcm dari perlis nak ke johor jauhnye...
membe aku plak bwk keta mcm harem, dh mcm naik keta kuda...
ape leh wat, aku sbar je arr...
dalam pale otak aku tfikir, mcm mane arr kalau patah kaki ni...
aku dh xleh jalan ngan drive keta...
xpun dh xleh nak uruskan diri...
siyes aku kata time tu aku baru teringatkan Allah...
aku bodoh sgt smpai lupakan Dia...
tu arr orang kata, dh susah baru nak igt Allah...
bile senang xde pun nak igt Dia...
memang satu iktibar arr utk aku sejak peristiwa tuh...
bile dah cek sume ngan x-ray doktor kata kaki aku ok xde patah...
bengkak biasa je n kene makan ubat...
klau makan ubat tu aku xkisah arr...
ni ada ke patut dia balut kaki aku smpai bawah lutut...uhuh...
mak bapak aku dh risau apsal smpai mcm tu kene balut...
so skang ni dh ok arr...
tp xleh nak kasar2 sgt sbb risau jd mcm tu lg...
ni ada sket gambiran...
klako arr sbb aku dulu nak sgt nek kerusi roda tuh...
nah kau, trus naik...xD
ada sket gambiran nih...

.




ahaha klako sial...

Tiada ulasan: