Sabtu, 15 November 2008

Orang nak exam leh plak dia jenjalan...

tu aku arr...huu~~ Apsal ntah time tgh sibuk2 org baca buku nak final aku leh balik kampung.. Kampung aku, sker ati aku arr nak balik ke x...
Ala lg pun time tu sdara spupu aku sume balik... Tu yg dpt jumpa dorg sume.. Bknnye slalu pun dpt jumpa dorg, sbb aku pon bknnye nak sgt jumpa dorg, bek aku men game jek...ngeh3...
Kali ni balik kg besh sket sbb ada makan sate... Besh woo bakar sate... Dalam masa yg sama gak aku terbakar gak... Mane xnye, aku sibuk2 kipas2 sate spupu2 aku leh plak dok rilex.. Ape dorg igt dorg bayor gaji aku ke ape... Aku dengan menggunakan kuasa veto aku, jerit kt sorg2 gei cuci pinggan n kutip sampah... Mak bapak dorg nak marah aku, pedulik ape aku dorg nak marah... Tu pon klau dorg brani marah aku...;p
Esoknye sblm balik kL aku sempat gak arr gei ulu bendul... Siyes arr dh cantik n bersih... Dulu kecik je tempat dia.., skang dh bersih... Klau tak dulu semak samun, port nak beromen pun byk lak tuh... So skang dh clear xde arr org brani nak beromen...
Apape pun ada sket gambiran lg... Silelah tgk yah muka aku je yg machola...xD






Tiada ulasan: