Selasa, 21 April 2009

binatang peliharaan..~

Haa, en3 kali ni aku nak senaraikan binatang peliharaan aku dan membe aku nyer yg leh dikatakan aku sayang n minat arr.

Ni nama dia mokk, sbb dia ni gemok. Makan kuat sgt, pastu suka curi ikan org. Tp dia ni manja ngan aku sorg jek. Kalau aku balik dari kL msti dia pun balik umah. Mak aku kata kalau aku xde dia sker merayap.x)


Hamster ni nama dia hamtaro, ni membe aku wawad nyer pet. Aku paling anti ngan menatang ni sbb dia sker geget jari aku. Tapi tgk dia comel plak dan sebagai balas dendam aku sker buli dia n picit2 dia..xD


Yang ni plak menatang ape ntah aku tataw nama dia. Ni fahmi nyer, memang baik sbb dia xgeget jari aku. Pastu xbyk kerenah n senang nak jaga sb badan dia kecik je..~

Yang ni plak sugar glider, nama dia chunky. Dia nih mcm kucenga gak, manja2. Tp dia nyer perbelanjaan dia besar woo klau nak bela ni.

Tu je arr kot yg ada dlm senarai aku, maybe aku akan bli pet sndiri yg len plak. Mane arr tau kan bela biawak ke..xD

2 ulasan:

cL berkata...

topex...susah2 tangkap jek cicak..bela la cicak..huahuahuahua

fikxXxiology berkata...

xnak arr...
cicak dh bersepah kt umah ni..xD