Khamis, 2 April 2009

Manusia, xde sorang pun xberubah..~

Erm, dah lama aku xupdate blog ni sbb aku bz sket sejak dua menjak ni. Biasa arr kan, dengan final project sume. Yang pasal en3 aku sebelum ni, alaa yg aku mcm emo sket tuh, dah ok sket arr. Biasa arr kan, orang bercinta. Ini kan laki bini, xkan arr xpernah gaduh2. Pasal tuh sume dah selesai dan alhamdulilah aku dah kembali normal balik. Sebelum ni almaklum arr, jadi abnormal sket kan..;p

Sabtu mggu lepas, aku telah mendaki genting dengan menaiki sebuah kereta. hee~ mcm jalan kaki je kan. Member aku arr yg ajak, mula2 dia ajak2 ayam je, konon nak bergurau arr. Last2 aku leh plak anggap mende tuh serius dan terus setuju gi genting. Mula2 plan aku nak gi bertiga ngan membe aku je, atau lebih dikenali jantan's only. ahaha. Tp ntah mcm mane aku leh teringat kt dia, xkan arr aku nak tinggalkan dia sbb sebelum ni kalau nak kemana2 mesti aku ajak dia temankan aku. So ape lg, gi arr jumpa dia leklok pujuk bebaik, pastu ajak dia gi genting esok. Mula2 dia mcm xnak gi, adeh musnah arr plan aku nak ajak dia naik genting. Tapi pujuk2 sket last2 dia setuju. Ee best arr dpt bwk dia sbb dia kata dia xpenah naik genting lg.

Pagi sabtu tuh aku kene submit amik bab5 rancangan perniagaan aku kat miss aine, nasib baik dia soh dtg amik pagi, kalau petang alamatnya xjadi arr gi genting. Seperti yang dijanjikan, membe aku dua org tuh, qayyum ngan daus dtg arr, dh sampai kangkung. Pokemon tul dorg ni, bfast dulu xajak aku. Dah setel dorg menyentap sume, baru arr gi amik dia (ohhchentaku..~)
kat umah dia. Lawa dia ari ni, bukan arr aku nak maksudkan ari ni je dia lawa tp ari lain xlawa, tp setiap ari dia lawa. Memang arr kan, mula2 lg, senyap arr sket. Org kata enjin xpanas lg.

Sampai genting dlm kul11 mcm tu arr, tp yg xbest tuh ujan arr kt sana, mcm xtentu sket cuaca dia. Tp ape ada hal, beli je tiket n masuk men permainan kt dalam tuh. Ujan kejap2 tuh xde apape arr, ujan je kan, air, nak takut ape..xD Byk gak arr permainan yg aku dpt main termasuk arr space shot ataupun dulu dikenali "solero" sbb mase tuh ais krim solero tuh tgh terkenal. Siyes arr, permainan ni paling aku xdpt nak lupakan dia nyer keseronokkan dia. Sampai kecut arr telur aku sebelum naik tuh, tp mase dh naik tuh sakit telur plak..aahaha..xD Byk arr kenangan kitorg kt sana, bergambar mcm org gile arr, makan mcD mcm org xpernah makan mcD, cuci mata. Haa bab cuci mata ni pantang sket, xpasal2 aku kene cubit je time tuh.hee~ Ok arr, ni ada sket gmbr time aku kt sana. Silelah tgk ea..~


Walaupun ni mainan kanak2, pedulil ape aku. Aku bayar..xD

Hitam itu kemas, hitam itu menawan. Saya fiXX..'p

Antara yang terlibat,

Bengang sgt time ni sbb beratur dekat 3kali baru dpt naik..~

Ni arr kawan aku smpai aku mampus..~

Burger jahat dan baik..~!?

ohhchentaku..~


Gambar ni xsesuai utk tontonan 18 tahun kebawah. Adik2 sila dptkan pemerhatian ibu dan bapa terlebih dahulu..xD

Acah2 student oversea yg merindukan keluarga masing2..xD~!?

2 ulasan:

Mios The Photographer berkata...

salam, topex..
pandai menulis blog.. hehehe..

fikxXxiology berkata...

wsalam en mior...
ala mane ada...
conteng2 jek arr..x)