Isnin, 24 Januari 2011

ke"poyo"an

Sape yang tak kenal aku memang akan cakap aku nih poyo, ahh suke aku ahh nak poyo ke tak, memang aku poyo pun sebab dulu aku ada Proyo, ala yg yoyo hensem tuh. Ada aku kesah.? ahaha

Kalau ler member aku terbaca balik blog aku nih, mesti dia kata, "haa topek, nak start menchapap ler tuh". Tapi disebabkan blog nih dah lama disimpan dalam gobok dia dah agak aku malas nak berblogging nih. (gobok tu maksud dia lemari, lemari tuh almari, almari tuh cupboard, cupboard tuh armario), adoi.

Oke ler, berterus terang. Aku nak menunjuk2 kat korang ngan satu gambar nih, siyes aku tergila2kan dia sampai terbawak dalam mimpi ngeri setiap malam. Sila skerol kebawah sket;



Fuhh, hensem seperti orang disebelahnye.ahaha. Aku dah stim nih wehh tengok natang nih, nak cabut satu2 tak pasal2 masuk lokap. So pasni plan nak cari sugar mummy nak soh dia tanggung aku wat mende alah ni.hehhh

Tiada ulasan: