Isnin, 5 Januari 2009

Aku da masuk kolej balik daa..~

Hmm, mcm biasa arr, hari yang membosankan dimana 5jan kene daftar mcm2 arr. Nak kene daftar kelab arr, cek clearance form, bayor itu ini.bosan2..~ Aku,? mane ada gi tuh sume, ari isnin aku bizi arr. Anto membe aku roy gi nstp sbb dia praktikal kt situ, pastu jumpa ohhchentaku gak sbb dia praktikal kt situ. Tp last2 membe aku tuh ta dpt praktikal kt situ, kena arr cari tmpt len.

Bile da masuk sem baru ni, sem6, mcm ta caye jek da jadi senior x)..~ Tggal 6bulan jek nak grad. Dtg kolej pun mula arr mcm nak xnak. Tp apape pun msti aku rindukan kolej aku ni, banyak pahit manis masin masam yg berlaku kt sini.

Ari ni, selasa 6jan, aku gi daftar kelab je. Ala bosan arr, dtg tunjuk kupon, bagi cop mohor n bayar 5hengget. Pastu sok mek kat matrik. Da nek bosan arr tiap sem mcm ni. Td pon aku dtg kolej pkai tshirt ngan slipar jek, baru arr nmpk mcm senior.ehehe.. Bile lagi aku nak langgar undang2 kan. Kelas aku lak mula mggu depan so get ready ngan kelas miss ainie yg... ntah arr, no comment. Aku layankan jek..

Kt sini aku nak list perkara2 yg besh n ta besh bile masuk kolej kali ni:-

Besh..~

  • bebas sbb leh wat mcm2..~ahaha aku jadi jahat..xD
  • jumpa blek membe2 yg masuk air ;p (termasuk aku daa)'
  • jenjalan kL
  • lepak2 ngan dak ni gi karok or club n futsal
  • jumpa ohhchentaku..~
  • jadi abg senior ;p
  • itu je kot..~
Ta besh..~
  • undang2
  • traffic jam
  • panass..~~
  • kelas 3jam non-stop
  • miss ai... ta payah tau arr..
  • ta ckop makan
  • ckop arr, kang lelebih ada org terasa.
Tu je arr, harap2 aku cepat2 grad n blah dari kolej ni. Kolej je ntah apape, tp membe2 besh of da besh, susah na jmpe membe mcm dorg ni. Dah arr, malas na tulis lg, aku tulis ni pon sbb bosan n baru dpt tenet. Fak yu u-mobile, ai hett yu.

Tiada ulasan: