Rabu, 21 Januari 2009

aku skang da sem6..~

Tadi pasal skola, ni kolej lak. Nape arr cepat sgt masa berjalan. Kan best klau aku ada kuasa menukar masa balik pada taun 2006, kalau leh byk aku nak perbaiki dari segi sikap dan mcm2 lagi. Banyak arr pahit manis aku dapat tahu n belajar bile masuk kolej ni, dapat kenal manusia ni mcm mane, macam2 lg arr. Macam mane arr kalau dh abes blaja nnt, dapat ke aku jumpa membe2 aku lagi, dapat ke wat kepala gile mcm dulu lagi. Soalan tuh bermain2 dalam fikiran aku ni, ape arr nak jadi pasni kan. Aku harap arr hubungan persahabatan aku xterputus smpai bila2 sbb susah nak dpt membe mcm dorg ni sume, xkisah arr dari 709 riviera or 281-0-5 casa ria, sayang sgt kt korang n xlupa gak dak2 dppC yg memang rajin berdedikasi dan bijaksana..ngeh3..~aku xnafikan tau memang btl sbb C utk CLEVER..hee..~

Aku hampir terlupa, dorg ni arr membe perempuan yg mula2 aku kenal n rapat, ;)



tengks sbb jadi kawan yg besh..x)

Tiada ulasan: