Rabu, 21 Januari 2009

sesi persekolahan, dak2 skola rendah daa..~

Tak terlambat kot aku nak tulis pasal ni, lagipun mcm rugi plak klau xtulis ni.

6hb Jan ari tuh arr, aku ikut ohhchentaku gi umah pakcik dia. Tapi sblm tuh gi arr amik anak dia kt skola. Terasa rindu plak kt skola aku dulu bila tgk depan pintu skola tuh. Siyes dowh, teringat time skola dulu, rasa mcm cepat je masa berlalu. Dulu aku gi skola, masuk kelas belajar, gi kantin makan n panjat pagar ponteng skola.huu~~

skola aku bukan mcm ni, skola aku bangunan lama..~


Macam2 situasi aku terfikir mase skola dulu bile aku tgk skola sarah, spupu ohhchentaku ni. Sarah ni skola kt bkt jelutong, kira majoriti anak2 org kaya arr kt skola ni. Aku terpandang pula kat abang jual aiskem nek moto stop sblh keta pakcik aku, aduhai, skali lg aku teringat time skola dulu aku slalu bli aiskem kon yg brape ntah rege dia aku dh lupa. Tp skang ada menu baru, aiskem dalam roti. Aku xpenah rasa pun mcm mana rasa aiskem ni, tp rasa skali layan arr plak. Xkisah arr berebut ngan bdk2 skola yg comel2 tuh sbb aku leh terimbas balik time skola dulu. Apape pun, sumpah aku rindukan sgt skola aku dulu.


aiskem ni sedap woo..~


haa, ni arr sarah. muka dia sama ngan ohhchentaku..~


p/s:- bile arr dak2 skola aku dulu nak kumpul ramai2 wat kepala gile mcm kt skola dulu..~

Tiada ulasan: