Khamis, 26 Mac 2009

Lagi dan lagi, edisi buang tebiat..~

Hehe, apesal ntah aku tetiba jadi mcm ni. Org tuh smpai gelakkan aku, kata aku dh byk berubah..xD Ala dengar je arr lagu pilihan kali ni, berada didala carta 6 minggu berturut2..;p





Ressa Herlambang - Menyesal

Semula ku tak yakin..
kau lakukan ini padaku..
meski di hati merasa...
kau berubah saat kau mengenal dia..

Reff:
bila cinta tak lagi untukku..
bila hati tak lagi padaku..
mengapa hruz dy yg merebut dirimu...
bila aku tak baik untukmu..
dan bila dia bahagia dirimu..
aku kan pergi meski hati tak akan rela..

terkadang...ku menyesal...
mengapa ku kenalkan dia padamu...
back 2 reff...

semula ku tak yakin
kau lakukan ini padaku
meski di hati merasa kau berubah saat kau mengenal dia
bila cinta tak lagi untukku
bila hati tak lagi padaku
mengapa hruz dy yg merebut dirimu
bila aku tak baik untukmu
dan bila dia bahagia diri mu
aku kan pergi meski hati tak akan rela
terkadang ku menyesal
mengapa ku kenalkan dia padamu..

Tiada ulasan: