Isnin, 13 Julai 2009

Kasut baru

Aku da de kasut raya baru. hee~ Sebabnya, kasut nih dah gelong dan rabak dek keganasan aku ni haa~. Adoi, kejam sungguh. Ape leh wat, seb bek dpt tukar kasut baru dgn rege agak murah arr. Tp yang bestnye tuh, kasut lama aku tuh dia nak amik, kira trade in arr. Macam xcaye jek arr, dia amik pun rege tggi. Kasut baru plak bagi rege kemain murah. Aku sambar je arr. Cantik woo kasut baru aku ni, dah lama mengidam. Ala xmahal pun, tambah 4rat steng je. Meh arr tgk gambiran ni..~


Ahaha dah kene tipu. Aku memang saje2 je nak tipu korang. Sori bebanyak, sori tau. Len kali wat lagi..;p
Dah xleh wat apape dah ngan rim lama tuh, sbb dah teruk sgt. Berapa kali ntah tayar meletup tengah2 jalan, pastu terlanggar lubang lagi. Tp yang sedihnye, budget lari teruk ahh. Menangis xberlagu arr aku nnt..

Tiada ulasan: