Jumaat, 17 Julai 2009

Tandas robotik

Haa, tajuk mcm menarik perhatian korang je kan..hee~ Sebenarnya khamis lepas, or semalam, aku folow ohhchentaku gi tasik titiwangsa. Ada arr membe dia time praktikal dulu ajak celebrate birthday dia. Aku pun join arr derang. Ternyata arr aku ni jauh berbeza ngan dorang. Dorang sume leh dikatakan educated sbb jurusan yang derang amik sume yang aku xpenah dengar, ni jenis yuran satu sem dekat 15k tp aku tataw ape nama dia. So aku join je arr mcm kanak2 kat situ.hee~

Berbalik semula pada tajuk tuh, ada arr toilet tuh kat sana. Agak pelik arr sebab nak masuk toilet tuh kene bayar mcm nak beli air tin. Aku dh xtahan sgt time tuh, cari toilet lain xjumpa. Kuarkan arr dekat sehengget nak bayar toilet tuh sbb aku agak2 toilet tuh comfirm mahal sbb ada membe2 aku cakap. Skali masuk bayar doplohsen je arr. Tapi ada limit 15menet je.


Ni lah rupo ehh. Macam nak masuk lif jek pas bayar doplohsen tuh, nak tutup pintu pun kena tekan button. Dekat dalam toilet tuh aku dah tergelak sensorang dah, gile maju kL skang ni. Dlm toilet ada aircond tuh yg aku xleh terima.ahaha. Tapi puas ati arr bayar doplohsen utk toilet tuh. Aku rasa Majlis Perbandaran Klang kene pakai gak toilet cenggini sbb nanti kalau2 aku kuar gi klang ke, leh arr melabur saham kt situ.hee~ Kat bawah ni ada sket gmbr time dlm toilet tuh. Siyes arr, smpai skang aku nak tgelak lagi sbb sebelah jamban tuh ada tmpt mcm baby sitter. Memang ada ke tuh? Boleh plak aku terberak kalau anak aku ada kat sebelah mcm tuh..xD

ni haa tempat baby tuh


mamat hensem ni yg tolong snapkan gambar utk aku pastu anto pkai bluetooth..xD


pas 15menet xkuar, pintu terus bukak..lama sgt pun bahaya gak dok lam ni..

2 ulasan:

MiaMie_MiMiE berkata...

hahaha...lawak tol ko topex..
tnds tu pn leh jd bhan uji kaji ko..
katakn lah kalu ko mmg mbuang lama,tiba2 15mnt dh hbs,pntu terbuka,agknye mcm ne ko dlm keadaan tu...
serius mmg lawak la...

fikxXxiology berkata...

aku wat bodo je..
comfirm xde sape berani nak masuk..;p