Selasa, 30 Disember 2008

28 Disember 2008

Hmm, xde yang istimewa pun ari ni. Biasa jek bagi aku. Melalui hari minggu seperti biasa dengan jemputan kawen kakak membe aku, pastu jumpa membe2 skola sume balik yg kepala masing2 makin biol, ahaha. Gi tgk wayang ngan membe aku bertiga n gei mekdi makan eskem mcflurry. Lain arr suasana 18tahun lepas, disambut dengan meriah ngan wat kenduri n saudara mara sume dtg meraikannya. Tu cite 18taun lepas, ni dh skang. So memang dh berubah arr...

Pukul 12am mcm tuh kot, ohhchentaku call wish aku ngan nyanyian hepi bufday, sonok sangat bile org tersayang nyanyikan lagu hepi bufday dalam kadar jarak yg jauh walaupun pkai henpon,(jauh amendenye, dekat je puncak alam). Pastu dpt plak call dari bff (beshfrenforever) aku dari uitm sri iskandar, siap wish dalam keadaan huru hara. Ape arr dia wat kt tmpt org karaoke tuh. Erm, kenarianz yang wish walaupun awal gile announcements abg made kuarkan, myspacer sume yg sudi wish aku n ayah aku yg wish bukan men cepat, 27hb dh nyanyi utk aku. Cilabet tul, dia tataw ke bile dia bagi nama aku. Apape pun thanx sesangat n aku sayang sgt kt korg sume.

Apape pun aku besyukur sebab masih dipanjangkan umur smpai 20taun ni, harap dipanjangkan arr ndaknye ehh. Trime kaseh sgt2 kt parents aku yg bsusah payah besarkan aku dari beso lidi smpai beso penyapu lidi, love both of you so much..~

Tiada ulasan: