Selasa, 30 Disember 2008

Gelang kesihatan e-dymium - berkesan atau tidak..?

Petang td aku dapat call dari ohhchentaku yang katanye pakcik dia nak soh aku jadi testimoni gelang dia. Ala gelang yg penah top mase akademi fantasia kebrape ntah, yang a.c mizal jd host tuh. Semalamnye aku ada jumpa pakcik dia, dia pakaikan jap arr gelang jenis tungsten karbaid(karbaid pelita or meriam kot dorg pkai neh) kat tangan aku sementara jumpa nak cite pasal gelang tuh n format laptop dia yg mcm harem tuh. Mase nak balik tuh aku dh xpkai dh, ondway balik umah aku mule terasa mcm tgn aku sengal2 kebas, smpai umah trus selsema. Pakcik dia ckp aku ada resdung, memang pun, so dia kata klau pkai gelang tuh nnt meleleh2 arr hingusan dari idong mancung aku neh. So maybe betul arr ape yg dia citekan tuh. Untuk maklumat lanjut korang tgk arr website dia, http://edymium.com/v3/community/view/main.asp.

Ni ada satu video demo arr kot, kelebihan gelang tuh:-




yang ni plak demo kat manjung yg dibuat oleh pakcik ohhchentaku ngan adik ipar aku..eheh..;p



kalau ada pertanyaan leh hubungi 0173777781 - zaini, sebut je nama aku, taufik. Kang takut dia xkenal lak..;p

Tiada ulasan: