Jumaat, 26 Disember 2008

Bufday boy-besh ke bagi aku..?

Tajuk tu utk aku daa, hee~~ Orang kata nak smbt bufday ni besh arr, dapat hadiah n mcm lagi arr termasuk murah rezeki. Bagi aku arr, xkot. Ari ni jek, (26Dec) dh berabis dekat RM800. Meh kita wat kire2 yah murid2..xD

  • Renew insurans n roadtax- RM700 cincai arr.
  • Beli antena tb lam keta n tampal door visor aku- RM80
  • Wat alligment, balancing keta n gas nitrogen- RM60
Total= RM840 (mcm salah kira jek td)

Pergh, nape time2 mcm ni kene berbelanja lebih.? Nape arr time mcm ni aku xdpt hadiah bodykit AM2 complete. Sabo je arr, layankan jek tiap taun mcm ni.
RM840 tuh sbnrnye lebih lg tuh sbb klau xaku terpaksa menambah lg jumlah perbelanjaan aku tuh sbb rim bakang bengkok kaw2 nyer arr, dah gelong mcm rim beskal jenis plastik OBK. Gile kentang arr bwk keta goyang2 perut. Modal lg tuh, mane den dan cekau duit bebanyak.
Erm, sebenarnye aku tgh merapu mase tulis blog ni sbb aku jem sket. So ni blog aku kan, sker aku arr nak merapu ape pun. xD

So ape yg aku nk gtau yg bufday aku 28Dec ni. Korg jgn arr kata aku ni gedik gtau sume org bile bufday aku sbb kononnye nak hadiah, fak yu lah sape kata mcm tuh. Aku just nak korg doakan je aku ni dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki, mendapat keberkatan hidup dan ilmu yg aku pelajari. Dan juga doakan aku dapat menamatkan pelajaran aku n bg semangat kt aku utk smbg belajar smpai lebam. x)

Setelah soal siasat dijalankan terhadap ayah aku, dia mengaku yg rim kereta tersebut bengkok disebabkan oleh dia kerana kejadian berlaku apabila tayar kereta tersebut meletup dan dia tidak memberhentikan kereta tersebut tetapi meneruskan perjalanan dlm jarah 60meter kot. Jadi kes ini ditutup dan ayah aku akan membayar ganti rugi tersebut..xD adeh mcm syial jek ayat2 aku tuh.
bila mula2 dia datang, aku suke sgt. Bila aku jaga dia sekian lama, aku plak yg merana.
Happy bufday to me n wish me a luck..x)

Tiada ulasan: