Jumaat, 19 Jun 2009

Majlis Makan Malam Kolej - Edisi update yang hampir terlupa..~

Adeh, aku hampir terlupa arr. 24 April lepas, kolej aku telah mengadakan majlis makan malam or paling hensem dipanggil Prom Night Collage arr, anjuran Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) kolej aku. Tahniah mpp sbb menjayakan majlis ini dengan jayanya. Tema kali ni Retro VS D'Vogue. Sumpah aku xfaham ape sebenarnya konsep yang derang cuba ketengahkan ni. Dah nama pun ada tema, kena lah pakaian aku sume ikut tema. Cadangnya awal2 lagi nak adakan majlis ni kat dewan ape ntah, kat PWTC terpaksa dibatalkan atas sebab tidak mendapat sambutan yang disasarkan. So buat kat Hotel Maluri je arr. Hotel pun hotel je la..xD Tapi malam tuh ramai gak yang hadir, termasuk arr VVIP or VIP mane ntah aku sendiri xkenal. Tapi aku kenal Professor Klon, ahaha joke2, Professor Dr Nazarudin.

Majlis kali ni kena lah aku ikut fesyen retro yang lebih dikenali dengan suar kembang, baju blaus, skarf, rambut kembang dan macam2 lagi. Satu kelebihan aku ialah, aku ada rambut kembang original nyer.ehehe. Majlis bermula kul 8.30 kot, diiringi dgn persembahan apape ntah dan perasmian dan majlis santapan menyentap cendol yg sungguh enak, perghh. Cair woo makan malam tuh. Aktiviti sume boleh tahan, xmembosankan dan byk pengisian masa dengan teratur walaupun ada arr slek sket2 tuh tp xde hal lah. Apape pun, kat bwh ni ada sket gambiran time malam tuh..sile lah fokus pada rambut ku..;p


Dia ni arr yg hentam aku time presentation ari tuh.


Pelajar Business School


ohhchentaku..~


Aku dengan wan, junior aku ni..~


Prof. Dia ni arr kepala dalam majlis ni..;p



Sumpah aku xcaye ni gambar aku..~


Ni plak, kepala sume student kolej aku, President MPP arr..~

p/s:- aku hampir terlupa dowh pasal majlis ni..seb bek arr kuar kat gadget sidebar aku n terperasan..~

2 ulasan:

cL berkata...

perghh..gempak r topek...

fikxXxiology berkata...

ehh...
mane ada..
tu gmbr membe2 jek..;p