Sabtu, 27 Jun 2009

Mengapa perlu ada perpisahan..~

Mintak jasa baik pembaca blog sume, en3 aku kali ni xde kene mngena antara family, sedara, membe, awek, skendel, bekas kekasih, kuceng, hamster, semut, lipas dan semua benda yang hidup. So korang jgn tafsirkan yang bukan2 plak, dengarkan jek luahan hati aku ni..wuu~~



Aku terpaksa, xde sape dpt menghalangnya.
Aku sedey,
aku tacing,
aku terharu,
kenapa perlu berpisah,
setelah 5 tahun hidup bersama,
susah senang bersama,
jalan2 bersama,
basah dalam hujan bersama,
gi jenjalan kL sesama,
tapi kini, kenangan semata2...

5 tahun bersama,
terlalu lama tempoh itu,
bukannya 5 minit,
atau 5 jam,
ataupun 5 hari,
kenapa mesti dia kau pilih, kenapa,, kenapaa..~
aku terlalu sedih,
aku diperlakukan seperti ini,
seperti tisu yang basah,
tidak ada gunanya lagi
ohh kau yang... . . .

p/s:- tggu lah sambungan akan datang ea..saje je bg cite ni tergantung..bosan..~

Tiada ulasan: