Ahad, 14 Jun 2009

mimpi tuh bukan mainan tidur kot..~

Orang kata, mimpi tuh mainan tidur. Abis kalau mimpi basah tu mainan tido gak ke?
Kira real gak tuh lencun satu tilam.ahaha. Tapi en3 kali ni aku nak cite pasal mimpi aku malam td. Kebiasaannya klau aku bermimpi abis dalam mimpi tuh je, or time mamai2 bangun tido. Yela, dah pale otak tgh biol baru bgn tido, mane nak ingat sume mimpi tuh. Bagi mlm tadi, mimpi aku lain dari yang lain or luar biasa sebab aku mimpi seseorang yang hampir lama juga aku lupakan. Biarlah aku gelarkan dia Y (bukan nama sebenar).

Dah lama aku lupakan dia, diatas sebab2 tertentu. Sampai sekarang aku dah lupakan dia tapi disebabkan mimpi malam td, aku teringat balik nama dia. Tp kenapa dia? Dia suruh aku lupakan dia tp kenapa malam td dia datang dlm mimpi aku. Apakah petunjuk mimpi tuh?
Apa yg aku igt dalam mimpi tuh, ada seseorang datang kat aku dan bagi satu kad ucapan. Kad tuh sempena sambutan hari lahir aku. Didalam kad tu juga ada terlekat sekeping gmbr aku dengan Y di satu lokasi yang aku betul2 kenal. Aku terkejut dengan gambar tuh, bila aku nak tgk je muka org yang hantar kad ucapan tuh, ...

p/s:- dah arr, malas nak cite sbb aku memang terkejut sgt dgn mimpi ni. Memang cite ni tergantung sebab mak aku kejutkan aku bgn pagi. Aku harapkan dapat arr aku jumpa si Y tuh lagi. Bukan rindu tp aku nak mintak maaf dgn dia. Sebab ape tuh biar arr aku sorg je yg tau..~

Tiada ulasan: