Isnin, 23 Mac 2009

Dah selesai, alhamdulillah

Aku xtau nape aku hepi sgt ari ni. Padahal aku rasa mcm biasa2 je, xde pun yang membuatkan aku seronok. Mungkin sebab kerja aku dh siap, dh siap bkn bermaksud siap sumenye. Kira bahagian aku dh siap arr. Alhamdulilah. Pasni plak bahagian kewangan, so aku kene arr wat gak keje2 kewangan ni sket walaupun aku zero bab nombor2 ni.

Dah jumpa supervisor, dapat cop, tandatangan n anta kat bilik perbincangan 3. So ape lagi, seksa aku dh selesai. hehe. Pasni nak kene claim duit print kt membe aku sorang tuh, dh arr print mahal kt uncle jaga cyber cafe tuh, kena arr dekat 17hengget. Yela kan, aku ni mane arr ada printer, xmampu nak bli. Nak print kt ofis jutawan garson tuh dia cuti plak. demm.

Pasni aktiviti aku, nak tido smpai lebam.hee..~ Time aku tulis blog ni pun mata tgh rabak lg ni, nak tido xleh sbb ada kelas petang. Ini malam leh arr cucuk langit.ahaha..xD

Tiada ulasan: