Khamis, 26 Mac 2009

Kepada sesiapa yg berkenaan..

Ari tuh ada org add yahoo messenger aku yang aku sendiri xkenal. Ok, chat mcm biasa dengan perkenalan singkat.

Nama tajuk tu pun ditujukan kepada sesiapa yang berkenaan. Maksudnya sape yang ada kene mengena ngan en3 aku kali ni arr. Kalau ada sesiapa yang xpuas hati dgn en3 aku sebelum2 ni or terasa dgn en3 aku tulis tuh, bagitau aku. Toksah arr smpai nak nasihat aku mcm2 sedangkan aku sendiri xkenal siapa tu. Kalau xsuka, kita jumpa n talk face to face. Aku pun bukannya suka nak membebel lebih2 dalam alam maya ni. Sekali lagi aku bold, sesape yg terasa dengan en3 aku sebelum2 ni n sesiapa yg xpuas hati dgn en3 aku. Nak cakap bukan2 cakap depan2, xpayah nak bercerita belakang. Skang ni aku dh xde nak berlembut, sebab berlembut ni arr org pijak kepala aku...

Tiada ulasan: