Rabu, 16 September 2009

Berbuka puasa edisi berpuasa dalam habuk debu


Haha, tajuk mcm ape jek kan. Minggu lepas ler, aku buat overtime n bbuka puasa dekat ofis. Nak merasa arr kan buat overtime mcm mane. Elok plak boss aku skang ni wayar ape yg shot kt kepala dia, dia blanje driver lori sume bbuka puasa. So aku pun join ler sekaki, xkisah ler lauk ape pun janji makan free, sape xnak kan makan free.


nasi putih lauk ayam goreng / ayam masak kurma je..

Ada gak sorang dua driver yg terpaksa bkerja sampai malam sbb nak abiskan CN yg dorg amik tiap2 pagi tuh. Bergantung gak kepada driver tuh nak amik brape trip. Biasanye org yg kerja kt port akan stop utk bbuka puasa dlm masa sejam mcm tuh ler, pastu beroperasi balik. Time2 mcm ni arr aku nak kenal driver sbb time mcm ni aku lebih selesa berborak or berkenalan sbb masing2 free sket kan.

Ohh, terlupa. Pasal berpuasa dalam habuk dan debu spt tajuk diatas, hehe. Memang betul pun sbb ofis aku ni dlm depoh simpanan lori dengan trelar. So habuk2 tuh biasa ler kan, tp kadang2 tuh semput gak ler aku ngan habuk2 ni. Lagi2 bulan puasa ni kan, demam jap ler aku ari tuh.


menatang tuh orang panggil Optimus Prime..hee..~ prime mover ler, or PM..

Ok ler, next en3 nnt aku cite pasal puasa lg. And ada gak en3 yg "kebaboomm".. Tunggu je arr ea..

Tiada ulasan: