Isnin, 7 September 2009

Puasa dan puasa

Agak lama juga ea aku xmenconteng dalam blog ni. Yela, bile dah kerja ni mcm dah xde masa sangat utk menconteng dlm ni. Kalau ada masa tuh insyAllah aku akan update gak blog ni. Sebenarnya terlalu byk sgt cerita nak diceritakan sepanjang aku xupdate blog ni. Antaranya ialah puasa dan sebelum tuh aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua follower blog aku ni n kawan2 aku gak. Puasa tuh kasi penuh ea, dah beso panjang ni toksah ler memonteng.hee~

Puasa keberapa ari tuh, tp malam merdeka arr, aku telah hilang akal sebentar sbb tanpa desakan syatonirrajim yg telah diikat pada bulan puasa ni, aku keluar ler jenjalan melepaskan tensyen di tempat kerja. Nak tau aku gi mane? Sile skerol mouse anda kebawah..~


gambar ni aku copy paste je, edit2 sket..;p

Hee..~ Ni ler aku kata hilang akal sebentar. ahaha. Terasa gak mcm org gile aku ni. Time ni aku gi berdua je ngan membe skola aku. Dia pun bosan kat umah, aku ajak ler kuar jenjalan. Tp nasib baik ler kuar jenjalan ni aku bawak baju hujan sbb ujan non-stop masa nak naik sana. Naik sana pun sekadar jenjalan round2 kt situ je, beli cenderahati n bbuka puasa dekat KFC. Aku rasa mcm harga set dinner plate kt KFC sana dah makin mahal arr. Sebelum ni pegi sana xde plak rege mcm tuh.

Next destination aku Bukit Permai, Ampang. Malam merdeka arr kan, nak masuk tengah2 kL rasanye jalan kaki lebih elok kot sbb aku dpt rasa jem teruk nnt. Bukit Permai ni aku kenal sejak aku mula2 masuk kolej dulu, tempat ni ler aku slalu lepak ngan kawan2 aku n tempat aku bersendirian bila ada masalah. Memang tenang sgt sbb jauh daripada orang n yg paling besh boleh nampak satu kL tuh.


port aku lew, taman skodeng aku..xD

Nak naik bukit ni pun siap ada RELA ngan abg MATA2 jaga tuh. Siap saman keta sape yg parking tepi jalan. Memang malam tuh terlalu sesak gak ler Bukit Permai ni tp last2, xde bunga api.huu~. Nak menangis aku tggu nak tgk bunga api. Dah gi time puasa kan, memang arr kot dorang xde bakar bunga api. So ape yg leh tgk, bunga api yg kecik2 je lew ada mcm mercun thunder clap.ngeh3..

xde bunga api lew, ada mercun thunder clap je..

So, next entry nnt aku cite lg pasal puasa ea. Babai n thanx sbb membaca contengan aku ni..~

2 ulasan:

Unknown berkata...

Woit...xkn la g jln2 sorg2?...
mane mmb lain?...
g jln nie mak lang & pak lang tau x?..hehehe

fikxXxiology berkata...

ngan membe apik je arr..
shhtt...
diam2 sudeyh..