Khamis, 24 September 2009

From JB with love

Ntah apape jek aku tulis tajuk mcm tuh. Dah xde idea kot. Oke, ari tuh aku turun JB ler melawat nenek sedara aku. Yg ni kira arwah nenek aku punya kakak, sama giler muka derang.


antara yg terlibat dalam konvoi ke JB edisi berhenti disetiap r&r..xD

Gambar diatas ni bukan kesemua keluarga Haji Hamid ea, ni hanya dua keluarga sahaja yg mana satu keluarga tersebut telah mempunyai tambahan tiga keluarga.(sepupu da kawen da) Adek bradek ayah aku ada ler dalam 8 orang tp yg sorang tuh dah meninggal dunia masa skola lg sebab kena demam panas. Lagi 5 keluarga tuh xdapat datang, so kitorang je arr jadi WAKIL dari Klang melawat orang JB. Oh ya, terlupa plak. JB kat Kampung Melayu Majidie ea, dekat Jalan Hujung dekat bakang landasan keretapi.hehe.


happy with my daughter..lalala..;p

Ohh, nama dia Sarah, anak abg Amir kot nama ayah dia. Cute izzit? Siyes arr, time ni nak bwk dia blek Klang dah sbb dia senang sgt nak rapat ngan aku. Padahal br jek dukung skali. Ee comelnye dia. Harap2 ler sok dapat anak mcm ni..;p Sayang sgt kt Sarah.


sayang anak papa..xD

Lepas JB, gi Melaka plak, umah sedara mara. Tp pegi satu umah je pun sbb dah lewat kan. Singgah ler umah Makcik Yam, umah dia baru je taun lepas kot wat renovation, so dah besar arr sket umah dia. Sebelum ni umah dia kt kampung sebelahnye tp leh plak terbakar, so dia pindah ler umah lain.


jalan ni "pedas"..;p

Memang meriah ari tuh walaupun penat, dah ler ada orang tuh setiap kawasan r&r stop bhenti.hahaha. Next time kalau leh, pegi ler ramai2 lg seronok. Yela, jumpa pun setahun sekali. Xpun time ada kenduri kawen je br dpt jumpa. Perjalanan kali nih makan dekat setengah hari gak ler, 12 jam. Dan yg beshnye, aku dpt drive Merc Benz Masterpiece woo. Sungguh lazat walaupun sekejap je..;p




2 ulasan:

cintaKusayangMu berkata...

oit..mcm tau je sape yg berenti kt stiap r&r tu...wakaka....nk wat cmne..si kembar ni asik nk berak je kejenye...hahaha

fikxXxiology berkata...

ehehe..
ada org terasa plak..