Rabu, 21 Oktober 2009

Deepavali vattukal..~>.<"

Deepavali taun nih mmg aku dah nekad, nak gak beraya kt umah member2 skola aku. Yela, sbb taun lepas kan deepavali time puasa, member aku plak kebanyakkannye sume balik kg, so dpt jumpa deepavali pertama je. Jgn jadi mcm member aku sorg tuh, xpuasa time deepavali. Siot je syaitonirrajim tuh..xD

Macam biasa, feveret aku ayam. So kari dah sinonim dengan kaum India kan. Haa, 3ari gi beraya, sumenye aku lantak kari ayam. hehe. Kesannya, amek kau terberak2 2ari 2malam..xD Ala ape ada hal, setahun sekali je kan.

Tapi taun ni aku dpt jumpa dua orang je member aku yg sambut depavali sbb kebanyakkannya xmeraikan pesta cahaya tuh sbb baru pas kematian saudara terdekat. Mengikut ape yg member aku tuh cakap ler, kalau ada sedara yg terdekat mati so dorg mcm berkabung lah, xleh sambut deepavali selama setahun. Kalau sambut pun secara kecil2an je. Arul Kumar, haaa macha nih time skola dulu mmg mcm ayam katik. Tapi skang dah keding n jadi real macha. Ni dia yg cakap, bukan aku yg cakap.;p Dia skang nih dah keje dekat Singapore, buat design2. Dan kalau korang nak tau, desbod keta or remote astro, henfon tuh sume company dia ler yg design. Congrats bro, dapat kerja yg bagus n dah ada sebijik Ducati. Sibai kap lam ya nga nih, dah pkai Ducati.

Yg lg sorang tuh nama dia Kannan, selalu kene ejek panggil nama dia Kiri.bhahaha. Xtau ler pesal dia nih selalu kena buli cenggitu skali. Owh, dia nih pelajar lepasan diploma dekat Kolej ALC dekat Klang yg mana telah melahirkan ramai akauntan. Pergh, hebat dia nih. Time skola kemain bodo dalam math. Tp skang, dah pro bab2 akaun tuh. Tp yg kesiannya, dia tersangkut masa nak sambung degree sbb ada sedikit masalah kewangan. Biasa ar kan, belajar tinggi nih kos pun tinggi.

Yang lain2 tuh xdapat nak jumpa sbb sibuk dgn urusan masing2. Macam2 cerita aku dengar pasal member2 skola aku. Ada yg dah kawen, ada yg jadi kaki pukul lah, tonto, kena pukul n ada yg dah meninggal dunia..huu~ Harap2 ler pasni, kalau rajin, nak kumpulkan balik ler member skola sume, macam dulu time2 skola..hee~ Apape pun aku nak ucapkan Happy Deepavali kpd sesape yg menyambutnya ea..~!?

Tiada ulasan: