Isnin, 5 Oktober 2009

Jenjalan kat AEON Bkt Tinggi, Klang

Last week, aku tuju ler tempat yg dah bosan utk dituju sbb dekat sgt ngan umah n selalu dah gi sana.hehe. Aku bwk ler mak aku ngan makcik aku sbb mak aku nak bli barang utk open house n makcik aku plak nak bayar hutang dia. Siyes arr aku kata dah bosan gi tempat ni, len ler Mid Valley or Times Square (kalau umah aku sebelah2 tmpt ni pun comfirm aku boring kot sbb byk kali pegi) Macam biasa arr, ramai orang jenjalan ngan family.


sikit je, xbanyak pun..~


Dah selesai sume ape lg, aku dpt "upah" dari makcik aku, dia offer ler banje makan. Biasanye dia ajak gi kedai mamak kt umah aku tu jek, kali nih aku nak pow dia kaw2 nyer. Nak tau ape dia?


hidangan set double cheeseburger dengan tambah ayam goreng..xD


Hee~ Dah lama xmakan McD nih, lepas ler tekak aku nak merasa. Aku xingat dah bila last skali aku makan McD nih, dah tu siap dapat gelas lg tuh tp kaler pink da abes.huh. Oke ler, dah itu je aku ada nak tulis kt sini.~


Tiada ulasan: