Isnin, 12 Oktober 2009

Kasut crocs pasar malamku memjiak lantai rumah yg berharga RM600k


Hee~ Tajuk je dah mcm grand kan.haha. Sebenarnye dari dulu lg aku nak jejakkan kaki ke tempat nih, tapi xbulih sbb hanya penghuni sahaja dibenarkan masuk. Mane ler aku ada kenal sesape pun dalam kawasan umah ni. Ni pun dapat gi sebab member adek aku wat open house. Nak tau ape nama tempat dia..? haa, tengok bawah..


Hell yeah, Glenmarie Cove. Tanah yg asalnye cuma paya bakau n skang dah jadi kawasan perumahan elit. Kalah Putrajaya kot. Harga dekat setengah juta paling murah, boleh beli dua bijik umah banglo cikai2 jek. Memang cantek kawasan nih, bersih dan teratur. Sekuriti jgn cakap ler, nak masuk ke umah open house yg aku gi ni pun kena tempuh tiga homeguard. Haish, macam2 tul ler.



kt sini keta paling cikai dorang pakai ialah Civic Type-R paling latest ea kengkawan..o,O

Umah derang mcm style omputih arr, xde pagar. Ada pagar pun lalu tengah antara dua umah n ada pagar kecik. Memang puas ati dpt umah cenggini.


guard pertama kt pintu masuk, dia tabik aku mcm aku ni polis pangkat besar plak..~


guard kedua, pintu tengah nak masuk kwsn perumahan..time nih dah stat pening dah..


guard ketiga, demm, banyak gile halangan..kat sini klau visitor dia automatic palang trus terbukak..



So, ada sesape ke yg sudi nak hadiahkan aku rumah cenggini rupe? Aku sudi jek klau sape yg nak bg pree tuh. Tggu anak dato' n tan sri je ler..hee~

3 ulasan:

cintaKusayangMu berkata...

oit....best giler la hai klu dpt umh cenggitu..psg la impian dr skrg...mne tau 1 ari nnt termkbul...teringn lk nk jln2 sekitar kwsn tu..boleh ke?

fikxXxiology berkata...

uiks..
apik xmampu ler..
apik mampu dok umah sewa kt solok tuh je..
huu~

fikxXxiology berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.