Khamis, 29 Oktober 2009

Hmm..hmm

Hmm, memory dlm otak aku nih dah full sebenarnya sbb dah laaaama sgt tak update blog ni. Bila tak update blog ni, memory pun dah full, bila dah full nak keluarkan pun susah, siap hang lg tuh.hahah.. Oh yeah, sejak dua menjak ni aku tak bizi pun tapi malas nak update je blog ni. Kalau on9 pun aku buat ape je, bela ikan n men uno card dalam facebook.hee~ aku dah terjebak.

Banyak cerita sebenarnya nak dikeluarkan, tp aku ringkas2kan je lah ea. Antaranya kat opis aku penah ada skali tuh polis ngan pencegah rasuah datang. Menggelabah gak beb derang tanya macam2 yg memang xde kene mengena ngan aku. Nak takut ape kan, bukannya aku buat salah.

Dan dengan kerja aku plak, mayb dalam sebulan dua nih kulit aku akan jadi gelap. Hepp, jangan gelak. Tendang kang..;p Biasa arr, dah terdesak mcm ni boss start ler soh wat keje yg dia xpernah suruh. Ada kene mngena gak arr ngan perenggan diatas tuh. Malas nak cite lebih2.

Yang terbaru, terjadi sedikit kecelakaan pada aku. Ala sikit je, xmati pun lg. Uppss, mulut terlebih masin plak. Yela, aku ni haa xde otak sgt wat kerja gila. Nak tau ape dia kerja gila tuh?
Gua speed Lelaki Comel gua dekat 160kmh.hee~ Ala slow jek tuh, lom laju lg..xD

Yang akan datang, kemungkinan BESAR lah, aku akan dapat dua hadiah yg terlalu istimewa. Yela kan, dah nak dekat2 nih kan..;p Satu tuh sangat bernilai dan lagi satu tuh amat xternilai. Tunggu je arr nnt, kalau aku rajin update dlm nih..;p

Ok ler, len2 cite nnt aku update next threde ea. Ni pun ngulor jap je, xlama pun sbb pasni kene turun kL jap n mayB ke Nilai kot. Xpasti lg..

Tiada ulasan: