Isnin, 5 Oktober 2009

Open House lah..~

Hee~ buat gak open house kali ni setelah beberapa tahun xbuat. Tp kali ni buat dekat Sri Andalas je, Telok Gong susah sket sbb org ramai tataw jalan gi umah sana. Ramai gak aku jemput member2 aku tp ramai gak ler yg xdatang.ahaha. Xpe ler, mayb masing2 ada urusan lain or ada open house kt tempat lain.

Member2 aku yg dtg pun ada Fhirdaus, Qayyum, member time skola dorg jek yg dtg. Yg len2 ada yg keje n kenduri. Xpe ler, janji dpt lepak jap ngan derang. Member kolej aku ada ler si Ashieq Wak N, Chan si tangan panjang, Z ataupun NABIL FIKRI BIN HAJI ISMAIL (dia soh aku enterframe nama dia kt blog aku ni) dan Hayanun janda muda.haha jgn marah ea cik ainon, lagu tuh besh ler. Dan kakaknye xdapat dtg sbb abe dia xde kt sini..;p Thanx ea sbb korang sudi datang umah aku yg agak sempit tuh.

Xlupa gak, org2 kt ofis spt Kak Rozila or godzilla (mampos aku klau dia nmpk ni). Erm, yg len tuh aku xbrape kenal lg namanye. Staff Recron Port Klang yg mana salah sorangnye tuh cuba nak ngorat aku.demm, En Hassim bersama anaknye, Halfikar yg hampir ditangkap polis sbb xbayar saman, Dato' K bersama isteri baru,Ayu yg menjaga petty cash kt opis dan Abg Zul 141, salah sorg driver yg dah lama berkhidmat dan kawan lama ayah aku. Thanx gak ea pada korang.

Kali ni besh sket sbb anak sedara aku datang.wee~ Belah mak aku ni, baru sampai dari Perak. Dah beso panjang dah sumenye tp yg hampehnye, sorang pun xkenal aku.wuu~ Rasa mcm nak tikam kepala aku ni. Xpe ler, xkenal pun janji dpt men2 ngan dorang. Aku bg ler derang men game lam laptop aku ni, bg senang sket mak bapak dorg nak makan. Pesan aku kt bapak dia, weh selalu arr bawak anak2 ngko tuh dtg klang. Siot jek anak xkenal bapak sedara sndiri.;p

Makanan? Biasa2 jek, ada nasi lemak lauk sambal sotong, sate, roti jala, n ape lg ntah, dah lupe ler ape nama dia tuh. Sumenye beli, kecuali nasik lemak sbb wat sendiri. Aku blek keje je sume dah siap, so goyang kaki jek lew.hee~ Pastu malam plak, aku lari daripada kesesakan yg melanda dan gi ler umah member aku time skola dulu, wat open house gak. Erm, layan je lew, orang dah ajak.

Lepas hajat aku nak wat open house kali nih walaupun ada yg orang aku jemput n nak sgt dia dtg xdatang ari tuh. Xpe ler, aiman xkesah..~>,<"

2 ulasan:

cintaKusayangMu berkata...

along tAu sape yg xdtg tu...xpe...thn dpn dia dtg...
pastu thn dpn wat lg open house tau...heheheh

fikxXxiology berkata...

uiks..
sape long..?